Friday, August 5, 2011

Sekadar luahan.

Bila cuti macam ni lah aku, semua malas nak buat. Online pun malas walaupun aku hanya perlu bukak laptop dan connect dengan wifi tanpa perlu risau apa apa sebab mak aku yang bayar, tapi tu lah. macam ada penyakit ja aku rasa. Nak charge henset pun malas der, maka aku membiarkan henset aku mati sehinggalah aku rasa aku perlu sms kawan kawan aku untuk mengetahui berita terbaru supaya tidak ketinggalan seperti yang terjadi kepada aku baru baru ni. Internet rosak makanya aku telah terpinggir dari dunia maya buat beberapa hari membuatkan aku rasa seperti hidup di zaman batu setelah banyak perkara penting yang harus aku tahu seperti penganjuran Karnival Kimia, resipi kuih raya baru, macam macam lah sehingga update terbaru dari Fatin Liyana pun aku tak tahu. Sungguh katak di bawah tempurung.



Memandangkan sekarang bulan puasa tak perlu lah nak masak for lunch, so adalah masa sikit nak hadap benda alah ni. Sepanjang aku tak update ni, macam macam yang berlaku kat aku. Ada yang boleh buat aku ketawa sampai nampak semua gigi2 aku, ada yang buat badan aku terketar2 sebab tahan marah punya pasai. Well, thats what happened to me since im no updating. Biasalah kan lumrah hidup. Kekadang di atas, di bawah, di atas semula, redha dan syukur atas kehendakNya.. Wah gitu, macam lagu dalam nasyid masa usrah kat sekolah dulu. Rinduu.

Selamat Menyambut Ramahan Al-Mubarak..

No comments:

Post a Comment