Monday, September 15, 2014

First post of 2014

Assalamualaikum,

Sekarang dah bukan zaman kegemilangan blogging. Last update May tahun lepas. Ok tak mau marah diri sendiri, memang ambil keputusan nak privatekan blog ni atas sebab sebab tertentu. Dalam masa tu tengah nak mencari diri sendiri lagi, banyak yang jadi takpe yang baik kita ingat yang tak baik kita jadikan sempadan dan ambik pengajaran supaya benda benda macam tu tak jadi lagi. Things happen for a reason.

Well aku dah grad pada tahun lepas so kira kira balik dah nak dekat setahun pun aku grad dan alhamdulillah dah kerja almost 7 bulan di sebuah company pharmaceuticals sebagai seorang chemist.

Dan the best thing is tempat kerja aku hanya tambah-tolak-traffic-light hanyalah 10 minit dari rumah.  Dedulu masa aku zaman remaja sekolah menengah aku selalu berangan bila duduk dengan family, ada bilik sendiri, tempat kerja dekat rumah boleh spent time dengan family, kawan kawan . Those kind imaginary things masa zaman muda remaja. ( Ehem sekarang pun muda lagi oke ) Lol

Sebab dulu aku sekolah asrama dari form 1 sampai form 5 pastu matrik pastu masuk u so tak dak masa nak ada feel heyy I have my own room yang boleh decorate sendiri, kalau bersepah pon takde orang marah.

Starting 2014 aku sangat lah tak best sebab masa hujung tahun lepas something happened. Lepastu masa awal tahun tuh involved dengan eksident. Memang permulaan yang tak memberi semangat langsung. Tapi lama lama aku dah okay sebenarnya benda benda macam tu lah yang bagi kita masa untuk tenangkan diri dan fikir balik baik buruk sesuatu tuh. Indeed Allah knows the best =')

Aku tak tau nak delete atau tak post yang lama lama nih. Biarlah dulu kan.



Till next time,
xoxo
-Azni Zuhaini-


No comments:

Post a Comment